Anasayfa /
Destek Hizmetleri Bürosu
Neler Yapıyoruz?
- Başkanlığın idari işlerini yürütmek,
- Gelen –giden evrak işleri ile evrak kayıt ve takip işlerini yapmak,
- İlgili mevzuat gereğince, arşiv ve dökümantasyon hizmetlerini yürütmek,
- Daire Başkanlığımız bünyesinde bulunan büroların cari ihtiyaçlarını temin etmek ve bununla ilgili yazışmaları yapmak,
- Başkanlığımıza gönderilen ancak, Başkanlığımızla ilgisi olmayan evraklar ile gereğinin farklı bir Genel Müdürlük tarafından yapılması gereken evrakın iade işlemlerini yapmak,
- Başkanlığımızla ilgili genel mal ve hizmet alımını gerçekleştirmek
- Başkanlık birimlerinin araç, gereç ,kırtasiye vb ihtiyaçlarını temin ederek, ilgili firmalara ödemesinin koordinasyonunu sağlamak,
- Taşınır kayıt ve kontrol işlemlerini yapmak,
- Kurumumuzda çalışan personelin yolluk ve harcırah işlemlerini yapmak,
- Başkanlık makamının temsil ve tanıtma ihtiyaçlarını karşılamak,
- Kurumumuz internet ve telefon faturalarının ödenmesi.